zondag, maart 01, 2009

ONZE NIEUWE KONING

Wat mogen we ons toch gelukkig prijzen dat we zo'n aardig, bescheiden vorstenhuis hebben dat ons in tijden van nood altijd terzijde staat. Het kost wat maar dan heb je ook niks. Neem nu deze niksnut:


Hij lult wat over water en ijs, koopt van onze centen twee kapitale panden in Zuid-Afrika en Argentinie voor ongeveer 10 miljoen euro (onze centen dus), reist wat rond en moet dan hoognodig met vakantie want lulletje is moe:




En als je dan nog met zo'n veeleisende vrouwtje bent getrouwd, dat eens in de maand op onze kosten naar Italie vliegt om weer eens de hoognodige kleren en schoenen aan te schaffen, ja dan word je wel moe:



Vuilnisman, mag deze zak ook mee, want wij weten niet wat we er mee aan moeten. IQ schijnt onder het maaiveld te liggen en verder weet hij alleen dat het vrouwtje de broek aan heeft.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Graag zag ik dat je de foto's van mij van je site wil halen. Normaal gesproken zit ik nooit in m'n nase zu pullicken. Had geen flauw idee dat er iemand met een camera stond. Had behalve dat flauwe idee ook geen Jodenkoeken bij me anders was ik niet zo hongerig geworden natuurlijk. Moet nu snel weer weg want Max staat al te schreeuwen dat we naar Mams moeten. Haal je de foto's weg ? Vertrouw op je zoals altijd. Je beste vriend, WA.

9:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beste W.A.(ik zal maar punten tussen de W en de A zetten want anders doet jouw naam ons teveel aan jouw nazi-opa denken), onze vriendschap stelt op zich niet zoveel voor. Jij bent altijd degene die eisen stelt. Ik moet dit, of ik moet dat. Je bent bang voor Max en voor je moeder. Dat wordt nog wat als je die kroon op vette kop krijgt. Lijkt me geen gezicht. Man wat ben je toch een lulletje. Je hebt je hele leven nog niks gepresteerd en iedereen moet voor je knipmessen. Voel je jezelf nou geen zak? Ooit iemand geholpen die in de problemen zat? Ooit iets van je talrijke miljoenen besteed aan mensen die in barre omstandigheden verkeren? Wat voor nut heeft jouw leventje eigenlijk? Je kunt gemist worden als kiespijn.

9:54 p.m.  

Een reactie posten

<< Home