woensdag, februari 18, 2009

GELOOF: HUILEN OF LACHEN?

We blijven nog even in hemelse sferen, het geloof dus. Dit keer wenden wij de blik naar het Westen waar in het fraaie Engeland een aartsbischop woont die behalve zijn geloofsafwijking ook een heel andere kijk op de geschiedenis heeft. Deze man:





evenals de paus verfijn gekleed met een raar hoedje en een jurk ontkent, zoals iedereen nu wel weet, het bestaan van de gaskamers. De paus, ex-Hitlerjongen, dacht aanvankelijk dat hij zijn maatje had gevonden en bevestigde hem weer in zijn ambt, waar hij na eerdere anti-semitische uitlatingen, uitgelazerd was. De wereld stond gelukkig op zijn kop, dus deze smeerlap moest zijn uitlatingen intrekken, hetgeen hij niet wilde doen. Wat gaskamers:



allemaal verzinsels van de joden.







Net zoals deze:













Werd er Zyklon B gebruikt? Nooit van gehoord. IG-Farben produceerde dit vernietigingsgas en onze nazi-Bernhard was geruime tijd werkzaam voor deze fabriek. Maar dit uiteraard terzijde.




Het zou misschien het beste zijn om deze armzalige smeerlap aan zijn ballen (die hij toch nooit gebruikt, of hij moet zich, zoals een goed katholiek betaamt, telkens aan koorknaapjes vergrijpen) op te hangen.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat ik een aanklacht tegen u ga indienen wegens het bezoedelen van de eer en de goede naam van onze vaderlandslievende gemaal van onze destijds zo geliefde koningin. Al die praatjes over bezoekjes aan Hitler, het stelenvan Wiedergutmachungsgeld, het aannemen van steekpenningen van Lockheed en Northrop, het bezoekjeaan Argentinie in 1943, de vele bastaarden die hij heeft, het zijn evenzovele uit de dikke duime gezogen verzinsels.

8:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mag ik nu ook geen Jodenkoeken meer eten ? Die zijn namelijk erg lekker. Ik geloof niet dat ze van gemalen Joden zijn gemaakt, maar helemaal zeker ben ik er niet van. Graag een advies van uwer zijde. PS, het Zyklon B doet niets in mijn aansteker. Dat wou ik nog even laten weten. Maar bedankt voor het monster in ieder geval. Ik kan het toch gewoon in de GFT bak sodemieteren ?

9:13 p.m.  

Een reactie posten

<< Home